Tuesday 30 October 2012

Hanya Aku Cinta Kau Seorang



aku benar-benar terasa yang aku bukan siapa-siapa bagi dirinya.
sungguh mendalam perasaan tu.
dengan cara dia melayanku.
perasaan dia terhadapku.
aku terasa keseorangan.
bagaikan dia telah pergi meninggalkan ku walaupun secara realitinya tidak.
tetapi, bagaikan perasaan dia yang telah meninggalkan ku.
perasaan dia bagaikan sudah berubah.
berubah sedikit demi sedikit.
dan dengan sedikit demi sedikit tu la memberi kesan dan parut yang lame serta mendalam.
tapi, kenapa?
kenapa mesti berlaku?
emm.
aku sayang dan cintakan dia.
tapi, perasaan dia bagaikan mulai berubah.
kenapa begitu sekali?
kenapa?
aku hanya mahukan dia.
hanya dia.
mahu sahaja aku menyebut namanya di sini.
tapi aku tidak mahu orang ramai mengetahui mengenainya.
belum tiba masanya aku menyebut namanya.


kenapa?!
kenapa?!


apa salah dan silapku?!
apa?!
sampaikan dia bagaikan sudah meluat dengan perangai ku!
kenapa dia tidak mahu berterus terang?!
kenapa?!


biarkanlah aku begini.
biarku terseksa.
akanku ingat padamu selamanya!


itu yang dia mahu selama ini.
akanku lakukan.
tapi, jika dia mahu aku lepaskan dia.
takkan aku lakukan.
kerana dialah segala-galanya padaku.
dialah masa depanku.
dialah bakal makmumku.
dialah nyawaku.
dialah penyeri hidupku.



I LOVE YOU SO MUCH FOREVER!!


No comments:

Post a Comment