Thursday, 9 January 2014

Lame tak update.

Assalamualaikum..

korang sihat?
dah makan ke belom?
kalau belom, pegi la makan.
ape lee.

DaMi bukan selalu update blog..
jarang ade mende nak diceritekan..
biase simpan je..

Tapi, hari ni rase nak cerite la.
petang tadi nak keluar kejap, pegi beli top up je.
dami tunggu la adik dami balik sekola.
nak suruh die anta pegi kedai jap. nak amik moto.
bile die balik, dami ckap la elok2.
die pulak buat taik. ckap kuat2.
mcm2 pulak tu.
emm.
mak dami pon bising la.
pikir adik dami je.
sebelom ni tak pikir pulak dami yang kene mcm tu.
ceit.
pastu, tunggu la mesej dari yang tersayang.
tak mesej2 pon.
kemudian dami mesej la, elok2 je.
die bole pulak ckap 'kenape pon kalau tak mesej'.
sedih rasenye. :'(

dah la sebelom tu kene marah.
die pulak buat mcm tu.
ingatkan nak tenangkan hati bile mesej die.
nak cerite kat die.
tapi, die dah ckap mcm tu.
reply pon takde.
mesej jarang2.
tak mcm dulu..
selalu.
emm..

kecewe sangat2.
dari kol 7 sampai sekarang.
die tak reply. emm.
kenape dgn die..
kenape???

die dah berubah.. :'(



No comments:

Post a Comment